8 pasi pentru a-ti depasi frica de a zbura


Blocati-va pe declansatoarele care va declanseaza.

Aflati ce va inspaimanta si examinati cum se declanseaza reactia ta de anxietate. Scopul tau este sa va identificati factorii declansatori, astfel incat sa va puteti gestiona frica atunci cand nivelurile de anxietate sunt scazute. Invatarea a ceea ce iti activeaza frica faciliteaza oprirea acestuia.
Urca pe avion cu cunostinte.

Anxietatea prospera pe ignoranta si se hraneste cu „ce-ar fi daca?” ganduri catastrofale. Dar, odata ce ai devenit informat, „ce-ar fi daca?” gandurile sunt limitate de fapte. Familiarizati-va cu faptele. Nu va vor elimina anxietatea, dar va vor ajuta sa o gestionati.

Anticipati-va anxietatea.

Anxietatea anticipativa este ceea ce experimentam in asteptarea unei frici. Este adesea cea mai intensa anxietate pe care o veti experimenta in timpul zborului, dar nu este un predictor precis al modului in care va veti simti pe zbor. Este frecvent mult mai mare decat ceea ce experimentati de fapt.

Separati frica de pericol.

Este adesea dificil sa separi anxietatea de pericol, deoarece corpul tau reactioneaza exact in acelasi mod la ambele.

Asigurati-va ca va etichetati frica drept anxietate. Spune-ti ca anxietatea face ca gandurile tale infricosatoare sa se simta mai susceptibile sa apara si aminteste-ti ca a te simti anxios nu inseamna ca esti in pericol. Esti in siguranta chiar si atunci cand simti anxietate intense.

Educati colegii care zboara cum sa va ajute.

Alti zburatori trebuie sa stie ce te inspaimanta, impreuna cu ce te ajuta cel mai mult sa faci fata anxietatii in timpul unui zbor. Sarcina ta este sa fii clar cu privire la factorii declansatori si sa ceri in mod special ceea ce ti se pare cel mai util.

Apreciaza fiecare zbor.

Expunerea este ingredientul activ in depasirea fobiei. Fiecare zbor va ofera posibilitatea de a usura urmatorul. Scopul tau este sa iti reintrenezi creierul pentru a deveni mai putin sensibilizat la declansatorii care te declanseaza.

Neteziti lucrurile care se lovesc in zbor.

Pentru a gestiona anxietatea atunci cand se produce turbulenta, aflati despre avioane si modul in care acestea sunt concepute pentru a face fata turbulentelor. Concentrati-va pe gestionarea
anxietatii, mai degraba decat cand se va termina turbulenta sau cat de severa ar putea deveni. Aminteste-ti ca esti in siguranta.


About the author

Maya O.

View all posts