Daca spargi ceva

Ai spart un produs în magazin? Nu te grăbi să îl plătești!


Tuturor ni s-a întâmplat să spargem produse din supermarketuri, însă acest lucru nu ar trebui să ne îngrijoreze, nu dacă nu a fost vina noastră!

Să presupunem că ai atins, din greșeală o sticlă, iar aceasta a căzut și s-a spart, înainte de a plăti pentru ea, trebuie să verifici dacă era depozitată așa cum ar fi trebuit și dacă raftul pe care se afla era suficient de protejat astfel încât să se prevină un astfel de incident.

În cazul amplasării mărfurilor, distanța dintre rafturi, conform reglementărilor, trebuie să fie de cel  puțin 1,4 metri, iar cu cât magazinul este mai mare, cu atât distanța trebuie să fie mai mare.

Iată care sunt standardele:

– 1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m 2

– 1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².

– 2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².

– 2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².

Dacă vi se cere să plătiți pentru bunuri pe care le-ați spart din greșeală, trebuie să țineți cont de faptul că doar instanța vă poate obliga la plată.

Cereți să vorbiți cu un manager și, dacă nici așa nu se rezolvă, apelați la cartea de reclamații, în care veți descrie toate cele întâmplate.

Cu siguranță își vor schimba abordarea!

Dacă tot nu se rezolvă, puteți apela la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Vi s-a întâmplat un astfel de incident? Cum l-ați rezolvat?

10 greşeli pe care trebuie să le evităm la aprovizionarea din supermarketuri!


About the author

Pîrvan Alexandra

View all posts

Lasă un răspuns