Mananca sățios

Alimente care te scapă de senzația de foame și care nu te îngrașă!


Nici măcar nu trebuie să îmi spui, știu că ai o senzație continuă de foame, de care nu ai idee cum poți scăpa. Ei bine, poți, dacă vei consuma anumite alimente care sunt și sănătoase și sățioase. În plus, acestea nu te îngrașă!

Iată ce îți recomandăm!

Mere

Mărul este cel mai bun aliment pe care îl poți consuma la micul dejun sau îl poți transforma în gustare. Mărul conține fibre, care te fac să te simţi sătul mult timp, conține apă și astfel îți taie pofta de mâncare, iar pectinele, care se găsesc în mere, sunt inhibitori ai apetitului, reglând nivelul de glucoză din sânge.

Pere

Acestea nu conțin mult zahăr şi dețin o cantitate mare de fibre. Cu ajutorul lor poți „păcăli” foamea. Consumă o pară cu 30 de minute înainte de masă.

Migdale

Migdalele conțin grăsimi sănătoase și te ajută să scazi nivelul de colesterol, reducând astfel apetitul. Un singur pumn de migdale conține 4 gr de fibre și 6 gr de proteine. Aceste oleaginoase reprezintă gustarea perfectă, dacă vrei să mai dai jos câteva kilograme.

Roşii

Roșiile au un conținut crescut de apă, reprezintă o sursă importantă de vitamine şi minerale, contribuind astfel la menţinerea unui tonus ridicat. Dacă vrei să nu mai mănânci ceva mult timp, fă-ți o salată de roșii!

Vezi și alimente inteligente care opresc îmbătrânirea creierului


About the author

Pîrvan Alexandra

View all posts

Lasă un răspuns