Ce mesaje vor să ne transmită propriile sentimente, în cele mai dificile momente


În multe perioade agitate din viața noastră, sentimentele sunt cele care devin un ghid. Sunt foarte multe momente dificile și acum, mai mult ca oricând, trebuie să învățăm să ne ascultăm sentimentele. Acest lucru ne ajută să facem față tuturor dificultăților cu încredere și fără teamă. Este posibil să apară îndoielile, dar ceea ce simțim este o sursă enormă de îndrumare, care se aplică diferitor situații din viața noastră.

1. Când nu avem grijă de noi înșine.

Sentimentul de nesiguranță, care se poate manifesta în forme precum anxietatea, vinovăția, singurătatea, rușinea, invidia, gelozia arată clar că toate gândurile și acțiunile noastre nu sunt adevărate și că ne neglijăm pe noi înșine.

Sentimente de acest fel ne spun să fim atenți la emoțiile și condiția noastră fizică. Ne neglijăm pe noi înșine când începem să ne evaluăm doar extern, ceea ce duce la îndoială de sine, dar și la nevoia de a-i controla pe ceilalți. Aceste sentimente sunt un semn că gândurile și acțiunile noastre sunt rezultatul eu-lui nostru rănit, amăgit de o mulțime de credințe false.

Eu-l nostru rănit nu înțelege ce înseamnă adevărul și iată anume astfel de sentimente ne pot servi drept semnal că ne concentrăm gândurile asupra lucrurilor greșite.

2. Când ne satisfacem nevoile.
Sentimentele de pace, iubire, bucurie arată clar că știm să avem grijă de noi înșine. Sentimentele noastre le garantăm așa cum și trăim: cu dragoste sau cu neglijare.
3. Pericole și provocări externe.
Sentimentele de singurătate, de dezamăgire, tristețe sau neputință în fața altor persoane și situații ne anunță că se întâmplă ceva în mediul extern la care trebuie să fim atenți.
Sufletul nostru comunică cu noi prin sentimente, prin simțuri. Să învățăm să ascultăm sentimentele și să avem încredere în informațiile pe care le primim din partea propriului corp. Atunci vom simți o putere mai specială care ne va ajuta să facem față tuturor dificultăților din calea noastră.

Să învățăm să ne asumăm responsabilitatea pentru ceea ce simțim. Să nu judecăm și să nu ignorăm acest semne. Vom primi forța necesară de care avem nevoie ca să putem face față stresului. Să facem pași încrezători în direcția corectă.

Sursa: devorbacutine.eu


About the author

Maya O.

View all posts