Teama de eșec

Cum să nu ne mai fie frică de eșec!


Care sunt originile acestei frici?

Analiză și sfaturi pentru a nu mai pune la îndoială abilitățile tale!

“Nu pot să o fac”, “Nu voi reuși” … Frica de eșec este adesea invocată de oamenii care se îndoiesc de abilitățile lor. De atunci, ei se stabilesc într-un raport de fantezie față de realitate. Ei construiesc o imagine idealizată a lor în timp, și așteaptă o situație perfectă pentru a acționa, fără a vrea să provoace sau să facă ceva. De cele mai multe ori, comportamentul inevitabil duce la o anumită amânare. Această capacitate de a amâna orice acțiunile, peste noapte, poate duce la sentimente de vinovăție. Inacțiunea este deosebit de dăunătoare și stima de sine se deteriorează rapid.

Cauze de frică de eșec

Un eșec, o imagine de sine oblică și degradată sau o traumă poate sta la baza fricii de eșec. Acesta din urmă provoacă noi tulburări. De cele mai multe ori, frica este exprimarea multor neuroni care se intersectează într-un mod complex. Ei duc la stări severe de anxietate și depresii. Este imperativ să învățăm să identificăm frica pentru a acționa cât mai curând posibil.

Acționează împotriva fricii de eșec

Provocarea este să lucrăm la acest comportament cât mai curând posibil pentru a preveni teama de a nu deveni permanentă și a paraliza persoana care suferă de ea. În unele cazuri, se recomandă o monitorizare terapeutică serioasă pentru a încuraja persoana să realizeze un proces de dezvoltare. Scopul este apoi să-și recâștige încrederea și stima de sine, să-și lase drumul și să se expună riscului multor temeri de eșec. Prin adoptarea unor terapii cognitive și comportamentale este posibil să reprogramați reflexele și modelele sale de gândire. Aceste terapii vă pot ajuta, de asemenea, să vă cunoașteți mai bine pentru a obține ceea ce doriți cu adevărat.

Este posibil să se întreprindă acțiuni, pentru a realiza un proiect important pentru suflet.


About the author

Pîrvan Alexandra

View all posts

Lasă un răspuns