traieste viata

Dacă tu crezi că nu ți-ai trăit până acum viața, aceste sfaturi te vor ajuta să începi să o trăiești cu adevărat!


Chiar și Platon a spus că trupul și mintea unei persoane sunt strâns legate. La sfârșitul secolului al XIX-lea, doctori celebri, au menționat că mai mult de jumătate dintre paturile de spital erau ocupate de oameni care sufereau de frustrare, anxietate și disperare.

Viața modernă prezintă multe cauze care duc la apariția stresului. În cartea “Cum să oprești îngrijorarea și să începi să trăiești”, Dale Carnegie sugerează modalități de a scăpa de anxietate excesivă.

Parțial le vom folosi și noi…

Deci, iată care sunt sfaturile pe care ți le oferim, pentru a ține stresul sub control și pentru a începe să trăiești chiar azi.

1. Ia decizii și nu privi înapoi

Ai vrut vreodată să iei decizii și apoi te-ai îndoit? Desigur! Este extrem de dificil să nu ne adresăm întrebări: am făcut ceea ce trebuie sau mai este timp să fac altfel?

Cu toate acestea, reține: ai decis deja, deci acționaează decisiv și ignoră îngrijorarea în legătură cu acest lucru. Nu te mai îndoi și nu mai regândi decizia luată din nou și din nou.

2. Trăiește astăzi creând “compartimente” de memorie

Fiecare dintre noi știe sentimentul de anxietate față de ceva care s-a întâmplat în trecut sau se poate întâmpla în viitorul apropiat. Pentru a evita anxietatea fără sens, vei avea nevoie de așa-numitele “compartimente”.

Regula este simplă: tot ce s-a întâmplat în trecut sau care se poate întâmpla în viitor nu ar trebui să te invadeze astăzi. Trebuie să își aștepte rândul în “compartimentul” de mâine sau să stea în cel de ieri și să rămână pentru totdeauna în trecut.

3. Elaborarea unei strategii pentru a minimiza daunele

Dacă te deranjează ceva, întreabă-te: “Care este cel mai rău lucru care se poate întâmpla?” Indiferent de “cel mai rău”, probabil că nu este sfârșitul lumii.

Dacă, de exemplu, îți pierzi locul de muncă, poți găsi întotdeauna un altul. De îndată ce accepți scenariul cel mai defavorabil și vă gândiți la un plan de acțiune în situații neprevăzute, vă veți simți mult mai liniștiți.

4. Limitează anxietatea

Uneori continuăm să “murim”,  în loc să ne oprim doar să ne gândim și să ne simțim mult mai bine. Pentru a vă ajuta, încercați să utilizați strategia comercianților de acțiuni (“stop pierderilor”), atunci când acțiunile sunt cumpărate la un anumit preț și apoi se observă o evoluție a prețurilor. Dacă totul merge prost, iar valoarea scade la un anumit nivel, stocul se vinde imediat. Acest lucru ajută la prevenirea daunelor suplimentare. În același mod, îi puteți spune unei pierderi “stop” sau acelor lucruri care duc la stres și anxietate.

5. Reprezintă fericirea până când devii fericit

Nu putem influența circumstanțele externe, dar suntem capabili să ne împingem spre schimbare, interferând cu modul în care gândim și acționăm. Dacă te simți deprimat, pune-ți un zâmbet pe față și cântă ceva. Vei simți că este imposibil să fii trist, făcând lucruri amuzante. Marcus Aurelius a spus:  “Viața noastră este așa cum sunt gândurile noastre.”


About the author

Echipa Citate Impresionante

View all posts

Lasă un răspuns