Obiceiuri care iti vor imbunatati viata


Ar fi minunat sa va relaxati, sa urmariti un film sau un spectacol, sa va intalniti cu un prieten pentru cină etc. in loc sa lucrati mai mult la un proiect care are nevoie de atentie, sa mergeti la sala, sa luati cina acasa etc.

Multumirea instantanee este seducatoare si satisfacator, dar nu atunci cand este in detrimentul obiectivelor pe termen lung, in special a obiectivelor care va vor ajuta sa va construiti stima de sine si sa contribuiti la progresul catre obiectivele dvs.

Nu mai sacrificati fericirea substantiala, care va va aduce bucurie consecventa si durabila pentru o fericire superficiala, de moment, care se va estompa rapid si, in cele din urma, va extinde nefericirea.

Nu mai cauta scuze

Daca sunteti in cautarea unui motiv / scuza pentru a nu face ceea ce trebuie, cu siguranta veti gasi unul. O parte din asumarea dreptului de viata si reflectarea asupra modului in care ai ajuns intr-o stare nefericita este intelegerea modului in care iti permiti deciziile slabe.

De obicei, aveti scuze, ca si cum ati fi obosit, sau daca nu aveti timp cand nu va faceti timp, o veti face maine etc.

Fericirea nu-ti cade in poala, e nevoie de munca ca orice altceva.

Nu mai lua lucrurile personal

Cand cineva face un comentariu, da sfaturi nesolicitate sau te trateaza prost, cu exceptia cazului in care ai facut ceva pentru a merita o reactie, este probabil ca comentariul sa spuna mai multe despre comentator decat despre tine.

Nu lasati oamenii sa va descurajeze sau sa va spuna cine sunteti atunci cand nu va sunt aproape. Continuaiti sa mergeti inainte, construiti-va pe progresul vostru si nu lasati oamenii sa va dea jos.

Nu numai pentru ca ar trebui sa ramai concentrat si pentru ca ceea ce au spus ei probabil nu este adevarat si nu conteaza, ci pentru ca, mai ales, nu a fost vorba despre tine in primul rand.

Exercitiu

Daca aveti nevoie sa va simtiti mai bine in acest moment, mergeti sa va schimbati hainele si faceti miscare. Endorfinele ne fac fericiti; elibereaza stresul si va ajuta sa va curatati mintea.

Daca doriti o perspectiva, mergeti mai intai la lucru, apoi reveniti la problema. Sansele sunt ca emotiile tale vor fi stabilizate, mintea ta va fi mai ascutita si vei avea mai putina anxietate decat ai avut inainte sa faci niste exercitii. Deci, daca intrati in panica si va simtiti coplesiti de orice ati fost confruntat, incercati sa vedeti daca puteti face un exercitiu inainte de a lua o decizie. Vei lua o decizie mai putin reactiva si mult bazata pe ratiune decat emotie.

Sursa: fabricatinromania


About the author

Maya O.

View all posts